SUV nove generacije
Novi Volkswagen Touareg od sada u prodaji i za BiH tržište
Najnoviji Volkswagen model predstavlja prekretnicu koja je dio velike ofanzive modela i tehnologije marke Volkswagen i koja jasno pokazuje šta sve njihovi inžinjeri i dizajneri znaju i mogu. Ovaj novi model oduševljava svojim ekspresivnim dizajnom, inovativnim sistemima sigurnosti, te vrhunskom kvalitetom materijala i izvedbe što ga svrstava na sam vrh visoke klase u SUV segmentu.
U svijetu je prodano gotovo milion vozila prve i druge generacije ovog modela. Touareg nove generacije pruža jednaku udobnost i dinamiku kao i njegovi prethodnici, a kao tehnološki najprogresivniji Volkswagen svog vremena ima potencijal privući pažnju vozača svih modela više klase, te tako osvojiti nove ciljne skupine.
Uz mnoštvo drugih noviteta Volkswagen prvi put predstavlja potpuno digitalizirani Innovision Cockpit u novom Touaregu. Sa Innovision Cockpitom spajaju se digitalni instrumenti (Digital Cockpit sa 12,3" ekranom) i vrhunski infotainment sistem Discover Premium (sa 15" ekranom) u jednu jedinicu za digitalno upravljanje, informacije, komunikaciju i zabavu kojoj uobičajene tipke ili prekidači više gotovo i nisu potrebni. Ovaj je kombinovani instrument uvijek povezan, "Always on", te nudi intuitivno rukovanje i najviši stepen individualizacije - sa Innovision Cockpitom novi Touareg već danas postavlja temelje za digitalnu unutrašnjost budućnosti.
U usporedbi sa svojim prethodnikom, treća generacija Touarega nešto je šira i duža. Nove se dimenzije povoljno odražavaju na proporcije vozila i količinu prostora u njegovoj unutrašnjosti. Povećana ukupna dužina vozila, primjerice, obuhvata i puno veći kapacitet prtljažnika. On se povećao sa 697 na 810 litara (sa uspravnim leđnim naslonima zadnjih sjedala). U njemu je prtljag sakriven od znatiželjnih pogleda opcionalnom prekrivkom prtljažnika sa mogućnošću električnog izvlačenja i uvlačenja. Bez obzira na veću dužinu i širinu, karoserija vozila lakša je za 106 kg zbog svoje izvedbe sa mješavinom aluminijuma (48 %) i tehnološki naprednih čelika (52 %).